top of page

Fotenie letnej kolekcie 2016 Monde D´Alexandra


Nová letná kolekcia Monde D´Alexandra 2016 sa nesie v znamení azúrovo modrej, bielej, striebornej a ďalších krásnych metalických farieb. Inšpiráciou k vytvoreniu kolekcie bolo leto - krásne, teplé, hrejivé, a tiež pokojná vodná hladina, vôňa mora. Aj preto samotné fotenie prebiehalo v Neusidleri v Rakúsku, priamo na hladine jazera, kde sa nám túto dokonale letnú atmosféru podarilo zachytiť.

Jana Tomas, známa módna bloggerka a stylistka, je tvárou celej letnej kampane. V spolupráci s ňou vznikli kľúčové zábery a podieľala sa nielen na finálnom výbere šperkov, ale aj na dizajne a stylingu šiat, ktoré mala v kampani na sebe.

Počas celého fotenia vládla skvelé atmosféra. Bola to „makačka“, ale stálo to za to :)

Počas fotenia letnej kolekcie nám Jana poskytla mini-rozhovor.

Prečo si prijala ponuku na spoluprácu a fotenie so značkou Monde D´Alexandra?

Je mi cťou byť tvárou značky a šperkov, ktoré sú originálne a štýlové. Oslovila ma aj samotná kvalita použitých materiálov – mám rada prírodné kamene, perly, kovy, zaujímavé farby a tvary. Tiež ma baví hravosť a ľahká kombinovateľnosť šperkov, keďže rada kombinujem rôzne typy šperkov a náramkov.

Ako sa Ti páčilo fotenie?

Bolo veľmi príjemné a v super atmosfére skvelého a profesionálneho tímu ľudí, spoločne sme si to užili. A potešil aj výsledok - krásne letné snímky, ktoré evokujú letný nádych celej kolekcie.

Podieľala si sa na výbere šperkov do fotenia? Aký typ šperkov uprednostňuješ ty?

Áno, vybrala som šperky, ktoré ma najviac oslovili – farebne aj dizajnovo. Mám rada skôr jemnejšie šperky a veľa náramkov, ktoré potom vzájomne kombinujem. U mňa vyhrávajú prírodné kamene a kovové náramky s rôznymi prvkami na šnúrke. Pri významnejších príležitostiach volím aj väčšie a výraznejšie šperky či náhrdelníky.

Neusidlerske jazero vytvorilo dokonalú kulisu na fotenie šperkov a letnej kolekcie.

Bez krásneho make-upu to jednoducho nejde. O dokonalú vizáž sa počas celého fotenia starala vizážistka Ľubica Krajňaková.

Autorkou (kampaňových) fotografií je mladá talentovaná fotografka Marianna Tomanová.

Nájdete nás aj na
  • Facebook - Black Circle
  • Instagram - Black Circle
Odporúčané blogy
Posledne pridané
Archív
bottom of page