top of page

Kúpou náramkov Monde D´Alexandra v Malkia Parku pomôžete zvieratám


Saša Madrová, zakladateľka značky Monde D´Alexandra, mala odjakživa blízky vzťah k prírode a zvieratám, ktorý si budovala už od detstva. To, že fotenie jesennej kolekcie šperkov prebiehalo v práve zriadenej Záchrannej stanici Malkia Park v Orechovej Potôni, nie je náhoda. Nová kolekcia sa nesie vo farbách zeme, prírody a je vyjadrením lásky k zvieratám, ktoré Alex obklopovali odmalička.

Inšpiráciou k vytvoreniu šperkov boli prírodné kamene a zvieracie motívy. Tigrie oko v kombinácii s achátom a malachit v kombinácii s tyrkysom.

Prečítajte sí náš mini inšpiratívny rozhovor so zakladateľkou značky, nielen o fotení jesennej kolekcie.

Prečo si sa rozhodla jesennú kolekciu šperkov fotiť medzi zvieratami, v Malkia Parku? Čo ťa k tomu viedlo?

Zdá sa mi to prirodzené. Chcela som, aby spojenie šperkov, ktoré tvorím, ale aj zvieratá, ktoré milujem, vyjadrovali môj postoj. No a tiež túžim pomôcť zariadeniu, ktoré je podľa mňa veľmi potrebné a som rada, že vzniklo práve na Slovensku. Finančne veľké dary pre Malkia Park si nemôžem dovoliť, preto som pre stanicu navrhla dvojicu náramkov, ktoré tam môžu predávať a pomôcť si tak aj finančne.

Mala si odjakživa blízky vzťah k zvieratám? Kde vznikla myšlienka, aby bola nová kolekcia inšpirovaná zvieratami a napokon aj samotné fotenie prebiehalo v prírode?

Od detstva milujem zvieratá. Som vegetarián 20 rokov, bojkotujem pravú kožušinu a snažím sa žiť ekologicky a ústretovo voči prírode. A keď sa dá, pracujem ako dobrovoľník. Od tínedžerských čias až doteraz som využila na dobrovoľničenie pre zvieratá každú príležitosť. Do Malkia Parku sa snažím chodiť vždy, keď mi to povinnosti dovolia, často aj s Fedorom, ktorý tiež miluje zvieratká. A práve počas jednej z návštev vznikla myšlienka vytvoriť a nafotiť kolekciu, ktorá bude vyjadrovať môj vzťah k zvieratám a prírode. Samozrejme, s použitím kameňov, ktoré súvisia so zvieratkami, napríklad tigrie oko, malachit, ktorý v čínskom jazyku nazývajú pávom.

Prečo práve Malkia Park?

Toto miesto proste zbožňujeme. Treba vedieť, že ide o stanicu, ktorá poskytuje priestor starším príp. nechceným zvieratám, ktoré sú v súkromnom zajatí alebo sa snažia pomocť zvieratám z cirkusov. Snažia sa pomôcť, kde treba, a to je pekné. Myslím, že spočiatku sa chceli orientovať hlavne na záchranu mačkovitých šeliem, ale nájdete tu aj klokana, surikaty, opice.. Skrátka, kde treba a môžu, pomôžu :)

​Krásne fotky novej jesennej kolekcie, inšpirovanej prírodou a zvieratami, vznikli v priestoroch nedávno zriadenej záchrannej stanice Malkia Park v Orechovej Potôni.

Fotenie v obklopení prírody a zvierat si užíval celý náš tím, a najviac tvár kampane – Janka Tomas.

Z fotenia mal radosť celý náš tím a z Malkia Park sme odchádzali nabité skvelou energiou:)

Nájdete nás aj na
  • Facebook - Black Circle
  • Instagram - Black Circle
Odporúčané blogy
Posledne pridané
Archív
bottom of page