top of page

Veronika Velez Zuzulová a jej vzťah k módnym doplnkom


Nedávno ste mohli nahliadnuť na Veronikine vychytávky v novembrovej Eve. Boli medzi nimi aj náramky z novej kolekcie Monde D´Alexandra :) Veronika má blízky vzťah k móde a k módnym doplnkom, aj preto sme sa rozhodli položiť jej pár otázok na túto tému :) Páči sa, prinášame vám krátky rozhovor s Veronikou Velez Zuzulovou - našou historicky najúspešnejšou slovenskou lyžiarkou.



Vieme o tebe, že máš veľký vzťah k móde - už dlhšie žiješ vo Francúzsku. Ovplyvnilo to nejako tvoje vnímanie módy?

Myslím si, že áno. Móda vo Francúzsku mi príde taká diskrétnejšia a viac elegantná. Predtým ako som prišla do Francúzska som sa obliekala dosť farebne a prišlo mi, že to nemalo hlavu ani pätu :)


Čo sa týka módy, nakoľko sa môžeš realizovať pri športovom oblečení, v ktorom tráviš väčšinu času? Môžeš ovplyvňovať aj tvorbu niektorých vecí, ktoré nosíš?

Realizovať sa mám možnosť len pri mojom zimnom oblečení - kombinézu si navrhujem sama a oblečenie si vyberáme podľa toho, ako sa hodí ku mojej kombinéze. Som rada, že mám túto možnosť, lebo keď viem, že som si ju navrhla sama inak sa v nej aj cítim!!! :)


Novembrová Eva/2016



Nedávno sme sa dočítali, že máš nesmierne rada náramky. Môžeš ich nosiť aj počas tréningu alebo počas pretekov?

Áno, je to moja závislosť. Mám veľmi veľa náramkov a sú také čo nosím aj pri športe. Niektoré nosím len na určité príležitosti, keďže pod kombinézu sa nezmestia.


Aké iné doplnky ešte rada nosíš?

Dalo by sa povedať, že kabelky a hlavne značku Letta.



Uprednostňuješ slovenské dizajnové veci, alebo si skôr vyberáš čo sa ti páči, bez rozdielu pôvodu?

Určite uprednostňujem dizajnové veci a určite najradšej slovenského pôvodu. Hlavne mám rada, keď si môžem nejakú časť oblečenia navrhnúť sama a viem, že nikto iný na svete ju nemá. Viacero takýchto kúskov mam z Donna Rosi, od Lenky Sršňovej, Buffet ... Nie som veľký fanúšik známych značiek.

Fotenie športovej kolekcie pre značku Donna Rosi

Ja s Veroniku po výbornom 2. mieste vo Svetovom pohári v Jasnej

Nájdete nás aj na
  • Facebook - Black Circle
  • Instagram - Black Circle
Odporúčané blogy
Posledne pridané
Archív
bottom of page